دستگیری ۱۴ سرشبکه یک شرکت هرمی در مشهد عوامل ابتلا به حساسیت فصلی چیست؟ | راه‌هایی برای کاهش علائم آلرژی صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای خراسان رضوی و ۵ استان دیگر (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قتل زن جوان توسط برادرش در مشهد به خاطر حرف مردم + عکس هشدار جهادکشاورزی مشهد به کشاورزان، دامداران، مرغداران، زنبورداران و گلخانه‌داران آزمون شفاهی احراز صلاحیت اخذ پروانه تخصصی روان‌شناسان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش باران در استان تا جمعه جاده‌های خراسان‌رضوی بارانی و لغزنده است | کاهش دید افقی در محور تربت‌جام_صالح‌آباد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) این فرودگاه در ۳۰ سال گذشته هیچ باری را گُم نکرده است! آب نیسان چیست؟ + روش تهیه، خواص و ادعیه هدیه ۴۰۰هزار تومانی تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان برای خرید کتاب + شرایط و نحوه دریافت بُن مرگ پدروپسر مشهدی براثر برق‌گرفتگی آخرین وضعیت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش ابتلا به سرطان‌های گوارش با مصرف مایعات داغ و غذا‌های فرآوری شده بهترین راه‌های پیشگیری از عفونت لثه کوتاه درباره جشن‌های نوظهور به عنوان سنت‌های جدید خانواده‌ها کدام غذا‌ها و ویتامین‌ها در کاهش یبوست تاثیر دارند؟ آماده‌سازی ۳ مکان جدید برای ساماندهی انبار‌های ضایعات در مشهد
سرخط خبرها

تخریب متروپل آبادان بالاخره کامل شد؟

  • کد خبر: ۱۴۱۳۲۶
  • ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴
تخریب متروپل آبادان بالاخره کامل شد؟
معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: مرحله پایانی عملیات تخریب باقی مانده سازه متروپل آبادان روز پنجشنبه آغاز شد.

به گزارش شهرآرانیوز، فرهاد آریادوست بیان کرد: قرار بود مرحله پایانی تخریب ساختمان متروپل ۱۸ آذر امسال انجام شود که در اجرا با مشکل روبه رو شد.

وی افزود: پس از خرید تجهیزاتی مانند جک و وینچ‌های قوی توسط مجری طرح و استقرار آن‌ها در کارگاه، عملیات برشکاری در قسمت‌های باقی مانده سازه آغاز و آماده‌سازی برای تخریب نهایی انجام شد.

معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت:عملیات ایمن سازی و نصب کابل‌های ایمن انجام شده تا باقی مانده سازه به سمت مرکز خرید همجوار برنگردد و این سازه ناایمن با کمترین خطر تخریب شود.

آریادوست بیان کرد: مرحله نهایی تخریب باقی مانده ساختمان از امروز آغاز شده و سعی بر این است تا فردا جمعه این ساختمان به طور کامل تخریب شود.

وی گفت: شهروندان به ویژه کسبه و مغازه‌داران اطراف ساختمان متروپل تا تکمیل فرآیند تخریب نهایی ساختمان متروپل، مسایل ایمنی لحاظ شده را رعایت و از تردد در محدوده خطر اعلام شده پرهیز کنند.

طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار بود آخرین مرحله عملیات تخریب باقی مانده ساختمان متروپل آبادان روز جمعه ۱۸ آذر پایان یابد که به دلیل خارج شدن یکی از جک‌های هیدرولیکی مهار سازه از مدار، این عملیات به پایان نرسید.

بخشی از ساختمان متروپل آبادان دوم خرداد امسال فرو ریخت که ۴۳ نفر در این حادثه جان خود را از دست دادند و ۳۸ نفر نیز زخمی شدند.

در شهریور امسال نیز در اثر فرو ریختن بخش دیگری از این سازه یک نفر دیگر فوت کرد.

همچنین بخش دیگری از سازه ساختمان متروپل آبادان چهارم آبان فرو ریخت که یک کشته و ۲ مجروح برجا گذاشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->